MANAGEMENT COACHING

Als manager of ondernemer ben je verantwoordelijk voor de operationele, commerciële en leidinggevende zaken. Je bent verbinder, beslisser, inspirator en een van de  boegbeelden van de organisatie. Het vraagt veel van je. Je moet visie ontwikkelen, strategische keuzes maken, richting geven en de WHY en bezieling van de organisatie overbrengen op de medewerkers.

Hoe houd je jezelf scherp en bij wie kun jij terecht voor inspiratie? Hoe houd je plezier in je werk? Waar beleef jij plezier aan, waar loopt je energie op weg en hoe kun je dat voor jezelf verbeteren?

HERKEN JE DIT?

(Beginnend) Manager

  • Ik vraag mij af hoe ik mensen inspireer
  • Hoe kan ik verbinden met mijn mensen?
  • Wat kan ik doen om mijn mensen op afstand te verbinden?
  • Wat heb ik nodig om mijn mensen meer klantgericht te laten werken?
  • Wat is eigenlijk een dienend leider en hoe word ik dit?
  • Ik zou wel eens willen sparren over mijn aanpak met iemand zonder voorkennis van mij en mijn mensen
  • Zet ik de juiste tools in om mensen effectiever te laten werken?
  • Hoe geef ik leiding aan mensen die eerst mijn directe collega’s waren?
  • Hoe krijg ik mijn mensen op één lijn en hoe laat ik ze samenwerken?
  • Ik ben op zoek naar de juiste balans tussen werk en privé
  • Hoe zorg ik ervoor dat ik elke dag vol energie aan het werk kan?

Directeur/Ondernemer

  • Hoe kan ik verbinden met mijn mensen?
  • Wat kan ik doen om (meer) bezieling in de organisatie te krijgen?
  • Hoe maken we van klanten échte fans?
  • Ik zou graag meer áán mijn bedrijf willen werken dan ín mijn bedrijf
  • Ik zou graag eens willen sparren over mijn visie en de WHY van de organisatie met iemand zonder voorkennis en belangen in de organisatie
  • Ik ben op zoek naar meer balans tussen werk en privé
  • Ik zou graag aan mijn eigen ontwikkeling willen werken zodat ik nog meer uit mijn bedrijf kan halen
  • Ik zou graag een (nog) meer mensgerichte organisatie willen ontwikkelen
  • Hoe benut ik het aanwezige potentieel in mijn organisatie?
OPLOSSING

Het creëren van bezielde, klantgerichte organisaties begint bij het echt horen en zien van de ander. Wanneer je echt gezien en gehoord wordt, ga je stralen en verschijnt de sparkle in je ogen. Dit zorgt ervoor dat je in je kracht komt te staan waardoor je met veel energie en passie zult kunnen werken.

Ik help management en directie op een persoonlijke manier, in een veilige omgeving, waarin integriteit en vertrouwen een grote rol spelen. Ik zet mensen in hun kracht door verstand en intuïtie te koppelen en hier balans in aan te brengen. Hierdoor ben je in staat om anderen echt te kunnen zien en horen en op jouw beurt de ander weer in zijn of haar kracht te zetten.
Samen met jou zoek in naar werkvormen die het meest passen bij jouw behoeftes.

Ik spar met je en werk hierin volgens mijn C-Methode.

WAT LEVERT JOU DIT OP?

(Beginnend) Manager

  • Vergroot het zelfinzicht in jouw kwaliteiten, talenten en                    belemmerende overtuigingen
  • Je bent verbonden met je purpose en je WHY; Wie ben jij                                en waar sta je voor?
  • Weet welke kant je op wilt, hebt focus en concrete doelen
  • Je bent in staat de ander zonder oordeel écht te horen en te zien
  • Je bent een inspirerende en dienende leider
  • Je ervaart balans tussen je werk & privé
  • Je bent in staat om te verbinden met je mensen
  • Je bent in staat het team meer klantgericht te laten werken
  • Je zorgt voor een hogere effectiviteit en productiviteit in je team
  • Je weet hoe je mensen in hun kracht moet zetten
  • Je kunt vol zelfvertrouwen leiding geven aan je team
  • Je gaat elke dag vol energie aan het werk

Directeur/Ondernemer

  • Je brengt bezieling en verbinding in de organisatie
  • Je bent in staat om meer aan je bedrijf dan in je bedrijf te werken
  • Je hebt een duidelijke visie en WHY die je (voelbaar) kunt overbrengen en laten beleven door de werknemers in de organisatie
  • Je ervaart meer balans tussen je werk & privé
  • Door het werken aan je eigen ontwikkeling ben je in staat meer uit je bedrijf te halen, door onder andere het creëren van meer verbondenheid en eigenaarschap
  • Je organisatie is nog meer mensgericht en je zet de werknemers in hun kracht waardoor je van klanten echte fans kunt maken, je productiviteit en effectiviteit omhoog gaat en daarmee de organisatie laat groeien.
  • Je boort het aanwezige potentieel in de organisatie aan wat bijdraagt aan de continuïteit van de organisatie

Laten we verbinden